Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Nieuw Donerhuis Oranje. Meer weten? Ontdek meer
Jan
23 jun 2026 om 18:08
Koud frites niet lekker koud en hard
Henri
17 jun 2026 om 18:26
goe
Pablo
15 jun 2026 om 18:01
this time kapsalon was super cold !!!!! new persom cant make warm kip ? wtf!!!!!!
Hilco
14 jun 2026 om 11:06
Broodjes donner waren heerlijk! En het werd snel bezorgd
Nynke
13 jun 2026 om 17:12
De patat was niet gaar, het vlees was echter wel lekker. De bezorger was ook onvriendelijk
Wojtek
13 jun 2026 om 15:21
Zamówienie sie nie zgadzalo, przyjechała osoba co nie rozmawia po angielsku oraz holendersku
Tarik
11 jun 2026 om 19:11
Waar is mijn saus???? Zoveel fouten en nu ook geen saus
Sophia
6 jun 2026 om 20:43
Zo snel mogelijk bezorgd aangeklikt maar het kwam ander 1 1/2 uur later en het eten was doorweekt en oud en we hadden gebeld en eerst kregen ze niet te pakken. Het nummer bestond niet en toen hadden we een ander nummer maar dat was de baas
De
5 jun 2026 om 18:33
smaakt weer lekker en goed verpakt
Britt
31 mei 2026 om 16:57
Altijd goed!! :)
Nathalie
30 mei 2026 om 20:14
Lekker, op tijd klaar ,goed warm
Nathanael
14 mei 2026 om 14:27
Prima Turkse pizza maar duurde 80 minuten, vind ik altijd te veel. Krijg je te horen ja het is druk.. Dan moet je maar minder bestellingen aannemen.