NIEUW DONERHUIS ORANJE

Recentebeoordeling


4,5 sterren uit 286 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Nieuw Donerhuis Oranje. Meer weten? Ontdek meer

23 jun 2026 om 18:08 Koud frites niet lekker koud en hard
17 jun 2026 om 18:26 goe
15 jun 2026 om 18:01 this time kapsalon was super cold !!!!! new persom cant make warm kip ? wtf!!!!!!
14 jun 2026 om 11:06 Broodjes donner waren heerlijk! En het werd snel bezorgd
13 jun 2026 om 17:12 De patat was niet gaar, het vlees was echter wel lekker. De bezorger was ook onvriendelijk
13 jun 2026 om 15:21 Zamówienie sie nie zgadzalo, przyjechała osoba co nie rozmawia po angielsku oraz holendersku
11 jun 2026 om 19:11 Waar is mijn saus???? Zoveel fouten en nu ook geen saus
6 jun 2026 om 20:43 Zo snel mogelijk bezorgd aangeklikt maar het kwam ander 1 1/2 uur later en het eten was doorweekt en oud en we hadden gebeld en eerst kregen ze niet te pakken. Het nummer bestond niet en toen hadden we een ander nummer maar dat was de baas
5 jun 2026 om 18:33 smaakt weer lekker en goed verpakt
31 mei 2026 om 16:57 Altijd goed!! :)
30 mei 2026 om 20:14 Lekker, op tijd klaar ,goed warm
14 mei 2026 om 14:27 Prima Turkse pizza maar duurde 80 minuten, vind ik altijd te veel. Krijg je te horen ja het is druk.. Dan moet je maar minder bestellingen aannemen.